Spread the love
Copy and paste this code on your site

Menaxheri i marketingut i BYD në Brazil, beson se kamioni i ri paraqet një hap fillestar për brazilianët që t’i afrohen automjeteve elektrike, duke thënë se “përdorimi i kamionëve të rëndë elektrikë është shumë i rëndësishëm për higjienën dhe ndotjen e ajrit,

Nëse industruia e minierave ose  e ndërtimit  lejon përdorimin e  automjeteve  elektrike,  automatikisht do  t’i përdorin ato për automjete të pasagjerëve. 

Megjithëse kamionët elektrikë kushtojnë “katër ose pesë herë më shumë se një kamion me naftë”, ata kanë përfitime me  afat të gjatë.  Blerja e një  kamioni elektrik me te vertete është më e shtrenjtë, por operimi është më i lirë” për shkak të kursimeve në shpenzimet e karburantit dhe të mirëmbajtjes.

Kamioni 21-ton i pastër, Ambiental,  ka një bateri fosfati të litium-hekurit të riciklueshëm dhe një jetëgjatësi prej 30 vjetësh, mund të funksionojë tetë deri në dhjetë orë, dhe i duhet vetem  dy orë për një karkim te plotë.

Gjithashtu  këto politika pritet të reduktojnë rreth 14 ton emisione të dioksidit të karbonit.

Copy and paste this code on your site
Ngarko më shumë artikuj të ngjashëm
Ngarko më shumë në BOTA

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

gjithashtu

Gjuetari më vdekjeprurës i njerëzve në planet

Spread the love Copy and paste this code on your site Gjuetari më vdekjeprurës i njerëzve …