Spread the love
Copy and paste this code on your site

Emri i tij është GJ 357 d dhe ai u shkakton shkencëtarëve shumë emocion. Planeti rrotullon yllin e tij në 55,7 ditë. Studiuesit shpresojnë për një atmosferë të dendur.

Një ekip studimi ndërkombëtar me pjesëmarrjen e Universitetit të Gofttingen ka zbuluar tre planetë të rinj, njëri prej të cilave mund të jetë i banueshëm.

Exoplanetet e zbuluara në yjësinë e gjarprit Uji (Hydra) orbitojnë në yllin e largët prej 31 viteve dritë, i cili ka një të tretën e masës dhe madhësisë së diellit tonë, siç njoftoi Universiteti i Göttingen të mërkurën. Rezultatet u shfaqën në revistën “Astronomy & Astrophysics”.

Në shkurt të vitit 2019, kamerat nga Sateliti Survey (Tess) i Anketimit Exoplanet Transit të NASA-s shikuan yllin. Ata hasën në ekzistencën e një ekzoplaneti, i cili pjesërisht mbulon yllin në orbitën e vet dhe në këtë mënyrë zbut dritën e tij. GJ 357 b është rreth 22 për qind më i madh se Toka dhe temperatura e tij vlerësohet në 250 gradë. Studiuesit i referohen atij si “tokë të nxehtë” dhe janë të lumtur për “gurin e rëndësishëm në eksplorimin e planetëve të ngjashëm me Tokën”, tha Stefan Dreizler nga Instituti i Astrofizikës i Universitetit të Göttingen.

Kur një ekip studimi ndërkombëtar nga Ishujt Kanarie konfirmoi ekzistencën e GJ 357 b në Tenerife, ata çuditërisht gjetën sinjale shtesë nga dy shokë planetarë, GJ 357 c dhe GJ 357 d.

Copy and paste this code on your site